pátek 22. ledna 2016

Co jsem ještě šila?

Opět s mývaly. Ale jinými. Tady ta kolekce Cool crazy - mám pocit, že tak nějak se jmenovala, mě baví. Škoda, že jsem nejvíce nakoupila opic.
Základ doplněn "co dům dal", protože se mi nechtělo kupovat další materiál, ale rukávy by se mi líbily světlejší. Celé to je z tenké teplákoviny. Rukávy a spodní okraj bez patentů, které tam přidám později, až syn z trička povyroste. Takže takové nepřímo rostoucí tričko. :-)
Mám pocit, že to je vše, co jsem před vánoci ušila. Byly tam ještě nějaké kousky, ale ty jsem nestihla vyfotit. Švadlenky znají "dokončeno 5 minut před předáním".


2 komentáře:

  1. Ta látka je hustě dobrá :) Přiznávám, že mývali bych v tom nepoznala :))) Myslela jsem, že je to vlk nebo pes :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem na chvíli zůstala rozhozená, jestli jsem to nepopletla, ale mám pocit, že psali, že mýval. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.