sobota 9. ledna 2016

By Myyna - poprvé

Je někdo, kdo ještě nezná Myynu? :-) Myyna občas tiskne své obrázky, kromě dalších výtvarných aktivit. Opravdu velmi zajímavá. Mrkněte na blok, kde si i pěkně počtete.
Nějaké tisky doma už mám, ale říkala jsem si, že bych si mohla ušít vlatní tričko, mikinu a nechat to potisknout. No, Myyně jsem poslala kusy látek a tady je zatím první hotové dílo. Mikina, jemně oversize. Škoda, že neumím fotit a je pravda, že věšák to oblečení nikdy nepozvedne. Nebo jsme opět u mé schopnosti focení? :-) Mikinu jsem záměrně šila větší a takovou obyčejnou. Tak nějak na mě působí baobab. Tisk je stříbrný. Ač je to nepřehlédnutelný strom, tak z něj nemám pocit, že by chtěl řvát do světa, že tady je. Ještě mám jeden, z toho bude tričko, které bude opět nenápadné a volné. Snažila jsem se o převedení emoce, kterou ve mě baobab vyvolává.



1 komentář:

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.