čtvrtek 27. srpna 2015

Sponzorovaný článek

Pamatuji si, jak před lety Američanky sdělovaly, že budou publikovat i sponzorované články a vysvětlovaly, proč na to přistupují a také, že vždy takový článek bude označený. Už dlouho nestíhám americké blogy sledovat, ale dneska jsem koukla....

Disclosure:  I have been compensated for my time and received the Flow Wall System compliments of Flow Wall. However, the ideas and words are all my own. I was not told what to write. I believe you have the right to know when a post is sponsored. Regardless of whether a post is sponsored or not, I believe in honesty, truthfulness, and complete transparency in my posts.
http://www.prettyhandygirl.com/laundry-room-reveal-and-flow-wall-giveaway/


Finský blog

°sponsored post

http://weekdaycarnival.blogspot.cz/2015/06/hem-was-here.html

Ráda bych něco takového viděla i u nás, příjde mi to fér vůči čtenářům. Třeba jen štítek PR. Osobně mi PR články nevadí a ani mi nevadí, když za to blogerka něco dostane Beru to jako odměnu za práci. Navíc se domnívám, že žádná blogerka by nepropagovala něco, s čím by se neztotožňovala, takže stydět se nemusí. PR články se často rozpoznat dají, a když mě nezajímají, tak je lehce přeskočím a někdy mi naopak naservírují až pod nos něco pro mě zajímavého.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.