pondělí 27. července 2015

Rámečková kabelka

Mezi švadlenkami teď letí šití rámečkových kosmetických taštiček. Změnila jsem rozměr přidala popruh a kabelka byla na světě. 


Nejdříve přišel prototyp. Špatná velikost, ani malé, ani velké. Tedy velké na kabelku dostatečně, ale se širokou základnou, tak to budu trochu rozměrově uzpůsobovat. A proč nevzít na prototyp echino, že? (ale byl to zbytek) :-) Jedna z nejdražších látek. Nic to nemění na tom, že se mi to líbí. Echino dělá svoje. 

Když jsem uviděla tu velikost, tak mi to problesklo na kabelku a tak střihla do dalšího kousku 30 cm echina.

Škoda, že neumím fotit. V reálu je mnohem hezčí.
stálá snaha o lepší nafocení... i modelku jsem sehnala, ale málo platné
A střihla jsem i na jednu kosmetickou

5 komentářů:

  1. No tak ta je parádní! Tu modrou bych brala hned. Nechystáš se prodávat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, nakonec asi nějakou na prodej ušiji, protože mám ještě další nápady. Jen to nestihnu teď hned, ale napíšu ti email a pošlu ti, co mám doma za látky, atd...

      Vymazat
  2. Krása...i origoš zátiší s tím traktorem :D
    Echino má zajímavý design vzorů, líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji a zátiší to já umím :-). Jsem se cítila nepříjemně, že otravuji, aby mi někdo hodil tu kabelku přes rameno, tak rychle 5 cvaknutí a těch pár vteřin na oddělání čtyřkolky by to už neprodloužilo, ale to je můj osobní problém, že i vteřiny vnímám jako věčnost. :-) Trochu mi tam vadila, ale možná by toto mohla být jednou má značka. :-)
      Echinu jsem propadla, ale na začátku to tak nebylo.

      Vymazat

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.