pátek 11. dubna 2014

OK - Riikka a Susanna - první projekt

Když jsem zahlédla knihu od OK od Riiky Kantinkoski z blogu Weekdaycarnival a Susanny Vento z blogu Varpunen, plnou DIY, tak jsem "ježíška" poprosila. Je sice finsky, spousta těchto obrázků a projektů putuje po webu, dokonce jsem našla i pdf s touto knihou, a přestože se snažím nemít doma nic zbytečného, tak prostě jsem nějak musela. Finsko mě přitahuje, fotky se mi moc líbí, prostě žádnou racionální omluvu nemám. Čistě emoce. :-)
ty šmouhy vznikly při focení, asi odraz záclony



Do prvního projektu jsem se pustila dnes. Asi proto, že jsem nemocná a taky proto, že jsem si včera udělala radost nákupem korálků, mezitím jsem někde zašantročila černou voskovanou šňůrku, tak jsem použila zatím provizorní. Taky nedokážete v nemoci ležet? :-) Ne, do té postele se vážně už těším. 


Přidat popisek


A koupila jsem si i barvy, tak korálky budou i v té surovější variantě. :-) A nejen podle této knihy, Finsko mě inpirovalo mnohem více, dřevěné korálky jsou tam velmi oblíbené.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.