sobota 19. ledna 2013

Organizér do kabelky




Ale i do různých kabel a tašek. Nejednou se psalo, že ženy mají v taškách vše a nemohou nic najít. :-) Osobně vždy v tašce koukám na kapsičky, abych 3 věci našla vždy a to je: peněženka, mobil a klíče. Organizéry do tašek mě nadchly, protože právě nemám ráda to přehazování všeho z kapsičky do kapsičky. Přece jen občas tahám deštník, kapesníky, pouzdro na brýle, nějakou kosmetiku (tu jedinou nepochopím, protože u té je to vždy zbytečně :-)).
 Ušila jsem ho o vánocích a s ním jsem rozešila i dva polštáře. Bohužel, krční obratel rozhodl a není možné ani šít a ani sedět u PC. Tento organizér ještě není pro mne a polštáře také poputují dále, až je dokončím, což teď chvilku potrvá.
Organizér šitý podle časopisu Marina.



6 komentářů:

  1. Oli, díky za komentík na blogu. Máš pravdu, já si taky říkám, že občas něco neprodat, nemohla bych si kupovat nové látky. A to tulení se s něma, to je můj relax. Některé mám v syslírně rok a ne a ne do nich střihnout. Ale to přijde časem, až budu jistější, snad.:)

    Přeji krásné tvoření!:)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Ivetko to je opravdu úžasný a moc krásný organizér.. víš jak hledám v kabelce já te´d co jsem po mateřské v práci.. šíleně nemůžu nic najít většinou pak před domem kabelku prostě obrátím vzhůru nohama a obsah pak na prvním schodě prohrábnu.. jestli mě někdo pozoruje musí si myslet že jsem fakt šílenec.. vůbec jsem netušila že máš blog, ale nemůžu najít kde si tě dát do sledovaných , přeju ti ať tě obratel nezlobí a pohlaď od nás Oliverka. pa Dita

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že to prohrabávání kabelky známe všechny. Dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera! V kabelce mám neskutečný čurbes, organizér už dlouhou nutně potřebuje, tenhle rok už s tím konečne musím něco udělat.)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za komentáře, velmi si jich vážím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.