neděle 6. ledna 2013

Jak na drobné hračky

Taky nemáte rádi, když jsou všechny drobné hračky namíchané v jedné krabici? Když si chcete hrát s jednou určitou sadou hraček a musíte je nejdříve v krabici najít? Mám pocit, že jsem po několika pokusech, našla už tu správnou variantu, jak na ty drobné hračky. Zásuvky, kde vše mělo své místo, moc neuspěly. Přišla návštěva a ta nikdy nevěděla, kam to vrátit zpátky.

Tak mě před vánoci napadlo, že je dám do zipových sáčků, které mi už naházené v jedné krabici nevadí. Navíc to ušetřilo i prostor, kterého u nás moc nemáme. Takhle si návštěva nebo i my vezmeme sáček s hračkami, které chceme a než vezmeme další, tak ty původní dáme do sáčku. Takže stále vše pod kontrolou a uklizené. :-)





2 komentáře:

  1. Týý jo, supr nápad, ale nedovedu si představit našeho mrňouse, jak si pohraje a uklízí:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko, no mé dítě si samo nepohraje, takže nepořádek v hračkách neudělá a u návštěv se mi to už osvědčilo. Pěkně uklizeno i po odchodu. :-) Ale přemýšlela jsem, jestli je to použitelné všude. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.