čtvrtek 9. října 2014

Když nemohu spát

tedy já prakticky spím i ve stoje, ale dítě má den. A přes den bude zase den. Někdy je to náročné. Tak jsem si říkala, že jen tak něco napíšu. :-)
Před časem jsem viděla na mém oblíbeném blogu www.timeoftheaquarius.com
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiOrXSTzG1TtkNF3wRQxJX9tuTf7qMx0AmggG39g99AvD715-3ZGrqDK4MHxxPTF__SSdk5ko1KhYi6fa1ir44sgff_tynwdpU9wysWF49XXdBWFp2Wm2J9iN0NSJTWfEqwwaXP4XCt72E/s1600/makkari.jpg
tuto ložnici

a www.designville.cz měl zrovna slevy, tak jsem si hned objednala Pocket organizéry. Shodou náhod máme doma podobné čelo postele. U nás nešlo o designérský úmysl, ale jen někam umístit desku ze šikmé plošiny na nácvik plazení dětí s pohybovými problémy.
No, a protože máme malou ložnici, postel až u zdi. Kniha a kapesní lampička na čtení mi leží prakticky u hlavy, pro tea tree olej, který synovi zlepšuje dýchání, se také musím zvedat, tak problém elegantně vyřešen. :-) Ne, opravdu pod poličkou spát nemohu. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.