úterý 23. září 2014

Knoflíkové dírky

jsem vyšívala ručně, protože nějak mi stroj tuto funkci zapomněl a vím, že se dá vyšít i tak, ale....


Pyžamo měl být dárek pro syna k loňským vánocům, ale nestihla jsem, pak jsem střihla a začala šít mezi vánoci, pak ovšem pokračovala dekou, kdy mi deka zůstala pod strojem a ráno kráčející patka už nefungovala a od té doby stroj zlobí. No, buď se na mě stroj naštval, že jsem toužila po lepším nebo přišli skřítci nebo nevím. Prostě stroj šije špatně, ale jsem ráda, že šije. :-)
No, takže jsem pyžamo dodělávala teď a zjistila jsem, že nemám podsádku. Materiál také už nebyl, tak jsem to jen olemovala.
Teď mám zase chvíli bez šití než mi příjde galanterie a až příjde, tak bude spíše studijní měsíc a pak má člověk šít.:-)


1 komentář:

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.