úterý 17. prosince 2013

Hexagonová prostírka podruhé

Nešlo mi to pěkně nafotit, tak dávám jednu fotku s polštářem a adventním kalendářem, s kterými tvoří set. Dneska jsem ji chtěla zkusit vyfotit znovu a připálila jsem ji. Tak mě čeká šití další, pokud se mi ty skvrny nepodaří vyčistit. No, nejsem první ani poslední, komu se to povedlo.


5 komentářů:

  1. Bude dobre Ivi, stáva sa ... aj ja som už ofukovala priškvarené nite :)

    OdpovědětVymazat
  2. jaj, tak to zamrzí. jinak sada vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Sada vypadá skvěle a připálení není vidět (aspoň na fotce).

    Taky jsem taky při žehlení dárkové peněženky nějak ušmudlala (doufám, že jen ušmudlala) místo u magnetu a budu čistit :-((( nebo znovu šít :-(((

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, dekuji. Vcera jsem to vzala octem, pak jeste zubni pastou, tu pouzivam ze vseho nejradeji. Po vyprani to vypadalo jako beze skvrn, ale nevim, jak po ususeni, protoze uz opet nejsem doma, tak jsem zvedava v sobotu.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné látky a moc se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.