úterý 20. srpna 2013

Dárky

Dlouho jsem na stroj nesáhla, chuť byla, ale zdraví nepustilo, takže až teď lemuji před měsícem ušitou deku. Mezitím jsem si o víkendu potřebovala odskočit na dárky. :-) Většinou dodělávám vše na poslední chvíli, tak si to nestíhám fotit.
Tento rok zjišťuji, že udělat radost a hlavně trefit vkus náctiletých je docela problém. Plánů bylo dost, ale nakonec rozhodl obrázek londýnského autobusu "double decker". Byla to trefa do černého, tak jsem ráda, že polštář udělal radost. :-)
 A deka 150 cm x 180 cm z minky a na zadním díle je alá minky. Při této velikosti nedoporučuji, protože ala minky průží více. Deka si zasloužila více prošití. Asi si ji někdy půjčím a doprošiji. Nevěděla jsem, jestli ji přece jen nebudeme zmenšovat. Synovi jsem šila celou z minky o velikosti asi 100 x 140 cm a byla hotová asi za hodinu. Toto zabralo více času.

1 komentář:

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.