neděle 7. července 2013

Když šití nejde

Když šití nejde, tak krájím. Času mám málo, opět jsem dostala lekci, že když jsem unavená, tak nešít, protože pak to všechno pářu, třeba jen z důvodu, že se mi nelíbí steh. Šít mohu nejčastěji jen o víkendu, tak jsem teď po večerech začala krájet na další deky.
Pánská kolekce Davida Butlera - Seven wonders mě nadchla, méně už její krájení. Byla složena z obchodu dobře, okraj na okraji, přesto vzor ubíhal křivě. Tak jsem u některých vzorů, tahala nitku po nitce, abych se podívala, zda je špatně natištěná nebo kde je problém. Vypadalo to, že vzor je natištěný po niti dobře, ale někde byl stále problém. U dalších vzorů jsem to už neřešila a krájela, jak to přišlo pod ruku, protože bych krájela ještě dnes a příští týden.
Alchemy od Blendu se krájela sama, to byla čistá radost. Ještě mi chybí jeden vzor nakrájet a budu to doplňovat ještě nějakou výraznou látkou z jiné kolekce.



1 komentář:

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.