středa 1. května 2013

A circle jeans quilt - riflová kolečka



 Nedávno jsem u Elišky z Knoflíkárny viděla přípravu na deku z riflí - zde . Jednalo se o falešná katedrálová okna. Projekt se mi hodně zalíbil a věděla jsem, že to budu chtít zkusit při první příležitosti. Ta nepřišla, protože prý tedy tento styl nic moc. :-) Jenže zkusit jsem to musela a vyrobila aspoň top na polštář.
Tedy je to stále hodně polotovar, protože se mi celou dobu neskutečně trhala niť, takže jsem to nakonec odložila a budu shánět jinou, která při prošívání nebude zlobit.
Je to skvělý projekt, moc se mi to líbí a na google.com, když zadáte "circle jeans quilt", tak vám vyjede těchto dek opravdu hodně.
Holky to šijí buď s nějakou výplní nebo bez ní. Já jsem výplň použila. Stříhá se o něco menší než je látkový čtverec. Prošívaní jsem zvolila stylem ve vlnách z jedné řady do druhé, ale způsobů jsem viděla více.

 Kolekce: Central park, Coquette, Grunge, Essential dots, vše od Moda fabrics















1 komentář:

Děkuji za nakouknutí a předem velké díky i za případné komentáře.